FAQ

Her finder du svar på nogle af de ting vi ofte bliver spurgt om!

Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på support@pige.dk.

Hvilke fragtmuligheder har I?

Fragt koster fra kr. 39,- inkl. moms i Danmark (og DKK. 59,- til Norge og Sverige).

I Danmark leverer vi med DAO og GLS og du vælger selv (i bestillingsprocessen) hvilket fragtfirma der skal sendes med og om din pakke skal leveres til din adresse eller til pakkeshop. (GLS leverer også til erhvervsadresser).
I Norge og Sverige leverer vi med PostNord.

Vælger du pakkeshop vil din pakke blive leveret til din nærmeste pakkeshop. Det er ikke muligt at vælge en alternativ pakkeshop for øjeblikket.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os

Hvordan efterlyser jeg min pakke?

Er din pakke ikke kommet frem som forventet bedes du kontakte os på support@pige.dk
Du bedes tydeligt oplyse hvilken pakke der savnes. Det er en stor hjælp at du angiver dit ordre-nr. (og/eller den mailadresse/tlf.nr. der er angivet ved bestilling).

Du bedes undlade at kontakte fragtfirmaet. Har du allerede gjort det, er der ingen skade sket, men vi har en erhvervsaftale der gør, at efterlysninger fra vores side opprioriteres.

Det kan tage op til 10 dage at efterlyse bortkomne pakker, men som regel går det hurtigere.

Du hører fra os så snart der er nyt i sagen.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os

Jeg har mere end en bestilling hos jer – kan I sende dem samlet?

Har du bestilt flere ordrer som du ønsker sendt samlet, hjælper vi gerne når det er muligt.

Du bedes kontakte os på support@pige.dk og angive dine ordre-nr. eller den mailadresse/tlf.nr. der er bestilt fra.

Det er ikke nok at skrive dit ønske som kommentar på ordren.

Har vi mulighed for det, så sender vi dine ordrer samlet.

Du vil herefter blive trukket det fulde beløb for alle dine ordrer, hvorefter du vil modtage en refundering på den overskydende fragt. Det tager nogle dage før fragtbeløbet kommer retur til dig.

Når vi samsender flere ordrer er det en manuel proces. Det betyder at dine ordrer stadig vil figurere som flere bestillinger i systemet, hvorfor du også fortsat vil modtage afsendelsesinformation for hver af dine ordrer (med angivelse af den afhentnings-/fragtmetode som du oprindeligt valgte).

Det kan ikke altid lade sig gøre at samsende ordrer – heller ikke selvom dine ordrer står som ”afventer behandling”. Det er logistik og processer på vores lager, der afgør om det er muligt at nå at stoppe din/dine første ordre/ordrer. Vi hjælper gerne når det er muligt.

Er det ikke muligt at imødekomme dit ønske om samsending, så sender vi dine ordrer hver for sig uden at refundere fragt.

Har du endnu ikke bestilt flere ordrer, men ønsker at gøre det og få flere ordrer samsendt, så kontakt os på support@pige.dk med dit ønske.
Vil du sikre dig at en vare ikke når at blive udsolgt kan du evt. bestille det ønskede og sende os dine ordrenr. (eller mailadresse og tlf.nr.). I så fald vil ovenstående procedure gælde.

Vil du være sikker på, at vi kan samsende inden du bestiller, så afvent svar fra os.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os

Kan I hjælpe med mål på en vare?

Vi måler ikke alle vores varer, men hjælper gerne med mål når, du har behov for det.

Vores koncept bygger på, at vi får mange nye style-nr. hver dag, ofte i mindre partier, som hurtigt er væk fra lageret igen.

Den store udskiftning af varer betyder, at vi ville skulle tage hundredvis af mål, hver eneste dag, og det harmonerer ikke med det prisniveau vi gerne vil holde.

Der ligger vejledende målskemaer fra de fleste af vores brands her.

Er der en specifik style du ønsker mål på, så hjælper vi gerne. Skriv til support@pige.dk og angiv hvilken style det drejer sig om (gerne med et billede af varen), hvilket mål du ønsker (fx bryst-/hoftemål) samt din ca. størrelse.

Vi vender tilbage til dig når vi har målt det ønskede. Vær opmærksom på at der kan forekomme ventetid.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os

Får I flere hjem?

Vil du gerne vide hvorvidt vi får flere hjem af et specifikt style-nr., så skriv til os på support@pige.dk. Det er det en stor hjælp med et style-nr./billede af den pågældende style.
Måden vi køber ind på gør, at vi ikke altid ved på forhånd, hvilke styles vi får igen.

Ved vi, at den pågældende style kommer på lager igen, så svarer vi dig med en estimeret leveringstid. Vi har for nuværende desværre ikke mulighed for at reservere en midlertidigt udsolgt vare til dig.
De fleste genleveringer vil blive markedsført på de sociale medier.

Er du interesseret i en vare som er udsolgt, kan du med fordel kigge efter den på shoppen med jævne mellemrum, da vi sommetider får ekstra leveringer og/eller returvarer ind.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os

Hvornår får jeg pengene tilbage for min returvare?

Har du benyttet returlabelen, som fulgte med ordren, kan der gå op til 10 dage før pakken leveres hos os.

Vi ekspederer returvarer dagligt. Når din returforsendelse er behandlet hos os modtager du en mail. Herefter går der ca. 5 arbejdsdage før beløbet figurerer på din konto.

Billedet på refunderingsmailen viser evt. tilbageværende vare/varer på din ordre. Altså det du evt. har beholdt og IKKE det vi har refunderet for. Det samme gælder for beløbet – det beløb der vises er IKKE det vi har tilbagebetalt, men det du har handlet for på den pågældende ordre - fratrukket det vi har refunderet.

Har du benyttet returlabelen, som fulgte med ordren, vil du kunne se de kr. 39,- som returfragten koster, som tilbageværende på din ordre. Det fremgår på ordren som ”håndtering”.

Bemærk i øvrigt at det er på selve kontoudtoget returbeløbet kan ses og ikke på din MobilePays aktivitetslog, heller ikke selvom du betalte med MobilePay da du bestilte. Har du betalt med Viabill, så vil et evt. returbeløb gå til dem.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os

Jeg har modtaget en forkert/fejlbehæftet vare – hvad skal jeg gøre?

Har du modtaget en fejlbehæftet vare, eller har vi lavet en pakkefejl, bedes du kontakte os på support@pige.dk
Det er en stor hjælp at du angiver dit ordre-nr. (og/eller den mailadresse/tlf.nr. der er angivet ved bestilling).

Har vi lavet en pakkefejl bedes du oplyse, hvilken vare der mangler samt hvad du evt. har modtaget i stedet. (Tag evt. et billede af papskiltet på den ”forkerte” vare).
Vil du reklamere over en vare bedes du oplyse hvilken vare det drejer sig om samt hvad fejlen er. (Tag evt. et billede af fejlen).

Vi vender tilbage til dig når vi har undersøgt løsningsmulighederne.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os

Hvordan sender jeg en vare retur?

Læs "Sådan returnerer du en vare".
Du har altid 14 dages returret.
Vores returformular, der beskriver proceduren kan downloades her.