Handelsbetingelser

Betaling

Anna & Søs ApS herunder pige.dk modtager betaling via en række betalingskort samt MobilePay. Du kan også betale med Viabill.
Betalingen trækkes når varen afsendes/er klar til afhentning. Alle beløb er i DKK (danske kroner) og incl. moms.

Levering

pige.dk leverer med DAO365 og GLS (PostNord til Norge og Sverige). Vi benytter både hjemmelevering og levering til pakkeshop for at yde den bedste service. Desuden kan du vælge afhentning i vores fysiske butik.

Har du valgt hjemmelevering og oplever du at din pakke alligevel skal afhentes i pakkeshop vil det typisk være grundet, at fragtmanden ikke har kunnet aflevere pakken sikkert på din adresse (fx en låst opgang, dør ud til en befærdet vej el. lign).

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationsretten gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke slitage samt fejl eller skader der er opstået ved forkert brug af produktet. Ved reklamation bedes du kontakte os på support@pige.dk for nærmere aftale om løsning.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, vil beløbet blive tilbageført til den konto der er betalt fra.

Fortrydelsesret

Har du fortrudt dit køb skal varen/varerne indsendes til os inden for 14 dage regnet fra den dag du modtog din ordre.
Forsendelsen bedes vedlagt dit navn, adresse og ordrenummer. Returformular kan downloades og printes her.
Ved returnering skal varen indleveres eller fremsendes til:

pige.dk
Banegårdsgade 13
8300 Odder
Att.: returafd.

Returvarer skal sendes direkte til os – ikke til pakkeshop.

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din bestilling eller, hvis du har bestilt til afhentning i butikken, fra den dag du får besked om, at din ordre er klar til afhentning.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Har du spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os på support@pige.dk